Monthly Archives

oktober 2012

Gymnasiemässa

Besök oss på gymnasiemässan. Välkomna på torsdag den 1 nov kl 18.00 på Malung Sälens gymnasieskola.

Rösta om Höstlov.

På måndag har ni som elever möjlighet att vara med och påverka när ni skall ha höstlov nästa år. Ni kan välja mellan v 42 eller v 44. Tag chansen och påverka.

Motivation!

Kolla in länken och få lite motivation inför Österrike!Det kan hända att ni känner igen någon i filmen…

Studiebesök!

Ettorna tillsammans med HT fick privilegiet att träffa Vild Hasse, en av Malung Entreprenörer. Hasse har jobbat med allt och alla men är mest känd som Renkorvarnas Kung i Sverige. Hasse bjöd på sig själv och körde sin ”Show”, efteråt fick vi ställa lite frågor.  Vi tackat så jätte mycket för ett trevligt studiebesök.

Välkomna tillbaka!

Så då var det dags för Skolan igen. Hoppas alla har haft en trevligt lov och vilat upp sig, för nu kör vi igen!

Ha ett bra lov

Hej på er allihop, tänkte bara passa på att önska er ett skönt höstlov. När ni kommer tillbaka ligger en sån här och väntar, jo de är bra, jag lovar 😉

20121005-165559.jpg

Norge!